عکسهای برهنه ونسا هاجنز در اینترنت منتشر شد !! + عکس


ونسا هاجنز بازیگر معروف هالیوودی میگوید هکرها حساب کاربری ام را هک کردند و عکسهای مرا که در حساب جیمیلم بود در اینترنت پخش کرده اند!

اما اینکه چرا عکسهای برهنه گرفته بود و برای چی در حساب کاربری جیمیلش گذاشته بود مشخص نشده که لازمه تا در این مورد هم توضیحاتی بده این خانم!


 

 




ونسا هاجنز می گوید هکرها بعد از ورود به حساب کاربری جی‎میل او عکس‎های برهنه وی را که در ای‎میل وی ذخیره شده بود، در اینترنت منتشر کرده اند و آبروی وی را برده‎اند!
این بازیگر زن 22ساله یکی از دهها بازیگر زن آمریکایی است که در سال های اخیر قربانی حملات هکرها شده است. وی می گوید اطلاعات شخصی و بانکی محرمانه دیگری هم در حساب جی‏میل وی وجود داشته و او نگران است که امنیت حرفه ای و کاریش بعد از این هک به خطر بیفتد.
 

این گروه هکری قبلاً هم عکس ها و اطلاعات شخصی دهها بازیگر و خواننده آمریکایی و غربی را سرقت کرده با فروش آنها پول کلانی به جیب زده بودند.
سال گذشته یک گروه هکری مشابه در آلمان توسط پلیس شناسایی شده بود که با نفوذ به حساب های بانکی آن‏لاین چندین خواننده مبالغ کلانی را از آنها به سرقت برده بودند.
آنها با طراحی یک بدافزار مخرب اطلاعات شخصی، عکس های خصوصی، جزییات حساب های مالی و حتی اطلاعات حرفه ای این افراد را نیز سرقت کرده بودند.


نظرات 3 + ارسال نظر
رنجبر سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:52

جالبه

مطهره دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 00:29 http://عغللاهماعتو

سلام عالیه عجقم

میلاد شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:09

عالی بود گلم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد