آلت تناسلی مردانه به طور طبیعی باید چه اندازه ای باشد؟ + جدول

یکی از مهمترین بحث ها در مورد اندازه آلت تناسلی مردانه است. بعضی از مردها بزرگی آلت تناسلی را نشانه قوی بودن و میدانند و به خود میبالند اما بزرگی آلت تناسلی حدی دارد و نباید از حد طبیعی بزرگتر باشد.



معمولا دختران بیشتر از این موضوع نگرانی دارند و درد قابل تحمل آلتهای تناسلی بزرگ را برای خود و در جمع دخترانه غیر قابل تحمل تعریف میکنند. برای همین یک جدول از اندازه طبیعی آلت تناسلی مردانه آوردیم ...

 

ادامه مطلب ...

غذاهایی که قبل از رابطه جنسی نباید خورد !

اگر میخواهید بعد از یک شام عاشقانه یک شب به یاد ماندنی را داشته باشید باید به نوع شام هم فکر کنید و اینکه بعضی از غذاها را نباید بخورید.




برخی از خوراک ها برای قبل از رابطه جنسی مناسب نیستند و ممکنه اون را بطه ی شما را به یک رابطه معمولی و بدون خاطره تبدیل کنند. پس خانم ها دقت کنید که اگر فکر میکنید امشب خبرهایی خواهد بود این خوراک ها را درست نکنید :

 

ادامه مطلب ...

ملکه زیبایی در آغوش سربازان آمریکایی + تصاویر

ریما فقیه آمریکایی که لبنانی الاصل هست سال گذشته ملکه زیبایی انتخاب شده بود. اما وقتی که عکسش در اینترنت و در حالی که سربازان آمریکایی در آغوش گرفته بودنش پخش شد باعث اعتراض هایی شد.



رسانه های عربی گفتند که این عکس ها طوریه که انگار دارن ازش سوئ استفاده میکنن. البته فقط رسانه های عربی چنین اعتقادی دارند .


ادامه مطلب ...

عکس جاستین بیبر در حال بوسیدن دختر و گرفتن سینه اش !!!

این هم از آقای جاستین بیبر (!!) واقعا من موندم سلنا گومز چطوری این همه مدت با این بود. طرف کلا اینقدر بی اخلاقی داره که دیگه داره از حد میگذره !





توی این عکس یک دختر ازش تقاضای عکس گرفتن کرده بود و جاستین بیبر هم رفت بغلش کرد اونو بوسید و سینه ی دختره رو گرفت توی دستش!

یعنی علنن جلوی دوربین داره ...


برجسته کردن گونه ها با آرایش .

برجسته بودن گونه خیلی به زیبایی صورت کمک میکند و این پدیده در بعضی به صورت طبیعی وجود داره اما اونهایی هم که طبیعی این خاصیت را ندارند نگران نباشند!



با تکنیک های آرایشی میشه این کار را انجام داد و گونه ها را برجسته کرد طوری که انگار طبیعی هست. این آموزش در ادامه مطلب قرار گرفته ...

  ادامه مطلب ...