تنبیه کردن یک مرد در آرایشگاه زنانه !!

این خانومی رو که میبینید و از قیافش هم معلومه که خیلی خشنه یک آرایشگره که یکی از روزها یک مردی برای دزدی به آرایشگاهش حمله میکنه چون فکر میکرده زنها نمیتونن کاری کنن و راحت دزدی میکنه و میره. البته اینطوری فکر میکرده!!



اما این زن مرده رو میگیره و میبندتش به شوفاژ آرایشگاه. سه روز تمام بدون اینکه بهش غذا بده فقط محرک جنسی بهش میخوروند و جلوی چشمش هم معلوم نیست چه کارهایی میکرد تا تحریک بشه اما چون بسته بوده به شوفاژ نمیتونسته کاری کنه. این خانم با اینکارش یه تنبیه درست حسابی کرد مرده رو.


 

 






 اتفاق جالبی در روسیه منجر شد تا مردی سه روز به بردگی یک زن درآید!

“ویکتور جاسینسکی”، مرد ۳۲ ساله روس که با هدف دزدی وارد یک آرایشگاه زنانه شده بود به ناگاه توسط زن صاحب آرایشگاه که “اولگا زاژاک” نام داشت دستگیر و به رادیاتور شوفاژ بسته شد.

زاژاک برای تنبیه این مرد از روش عجیبی استفاده کرده و ضمن آزار و اذیت وی، از دادن غذا به وی خودداری کرده است تا به اصطلاح، درسی به یادماندنی به وی بدهد. تنها چیزی که دزد بیچاره در این سه روز حق خوردن داشته است، محرک های جنسی بوده است!

این مرد سیاه پوست که تمام این سه روز را در شرایطی بسیار بد سر کرده بود پس از آزادی به پلیس مراجعه و از اولگا زاژاک شکایت کرد.

پلیس اکنون هر دوی این افراد را دستگیر کرده است.



نظرات 1 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 02:00

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد