تنبیه کردن یک مرد در آرایشگاه زنانه !!

این خانومی رو که میبینید و از قیافش هم معلومه که خیلی خشنه یک آرایشگره که یکی از روزها یک مردی برای دزدی به آرایشگاهش حمله میکنه چون فکر میکرده زنها نمیتونن کاری کنن و راحت دزدی میکنه و میره. البته اینطوری فکر میکرده!!



اما این زن مرده رو میگیره و میبندتش به شوفاژ آرایشگاه. سه روز تمام بدون اینکه بهش غذا بده فقط محرک جنسی بهش میخوروند و جلوی چشمش هم معلوم نیست چه کارهایی میکرد تا تحریک بشه اما چون بسته بوده به شوفاژ نمیتونسته کاری کنه. این خانم با اینکارش یه تنبیه درست حسابی کرد مرده رو.


 

ادامه مطلب ...

چرا شوهرتان در رابطه جنسی بی میل است؟!

اگر شوهرتون پیشنهاد شما رو برای برقراری رابطه جنسی رد کرد ممکنه تعجب کنید و به این فکر کنین که دیگه دوستتون نداره و یا شاید حتی داره بهتون خیانت میکنه! اما نگران نباشید ...




درسته که خیلی از مردها چنین پیشنهادهای طلایی ای را رد نمیکنن و با کله میان (!!) اما بعضی وقت ها دلایلی هم میتونه برای اینکار وجود داشته باشه.  یکیش میتونه خستگی سرکار باشه.


 

ادامه مطلب ...

یک بارداری سال با انجام این 5 کار !

لطفا این مطلبو خانم های باردار بخونن و به این راهکارها و توصیه ها عمل کنند تا یک بارداری سالم و خوب را داشته باشند و علاوه بر حفظ سلامتی خودشون ، یک بچه خوب ، سالم ، تپلو و بامزه را به دنیا بیارن!





بعضی از خانم ها در دوران بارداری فقط به بچشون فکر میکنن و اصلا به خودشون نمیرسن در حالی که این کار کاملا اشتباهه و اونها یادشون رفته که بچه تو وجود خودشونه و تا وقتی که خودشون سلامتی نداشته باشند بچشون هم سالم نخواهد بود.

 

ادامه مطلب ...

روش هایی برای بزرگ کردن سینه بدون عمل جراحی !

بزرگ کردن سینه با عمل جراحی در چند لحظه اتفاق میفته و خیلی سریع به هدف خودتون میرسید اما همیشه با مضراتش دست به گریبان خواهید بود در حالی که بزرگ کردن سینه به روش طبیعی برعکس این خواهد بود.



در بزرگ کردن سینه به روش طبیعی شما وقت بیشتری باید بگذارید و زحمت بیشتری بکشید اما از سلامتی خودتون مطمئن خواهید بود. امروز میخواهیم چند روش طبیعی را برای بزرگ کردن سینه با هم بررسی کنیم ...


 

ادامه مطلب ...

مضرات و مزایای پروتز برای بزرگ کردن سینه ...

بزرگ کردن سینه با استفاده از پروتز مضراتی داره که قطعا تعدادشون خیلی بیشتر از مزایای اونه و بهتره که با این روش به دنبال بزرگ کردن سینه نباشید و از روش های طبیعی استفاده کنید.




همین چند وقت پیش بود که در فرانسه ، به خاطر استفاده از پروتز های بی کیفیت و صنعتی همه ی خانمها مجبور شدند که دوباره عمل کنن و پروتز ها را در بیارن. برای توضیحات کامل راجع به این موضوع به ادامه طلب برید ...


 

ادامه مطلب ...