تصاویر جذابترین مدلهای مرد جهان !

خوب این هم تصاویری از خوشتیپ ترین مردهای جهان که در مدلینگ کار میکنند. نمردیم و چارتا مرد خوشتیپ هم دیدیم که البته به نظر من فقط یکی دوتاشون خوشتیپ هستن.





عکسها را داخل ادامه مطلب گذاشتم با مقداری توضیح برای هر کدوم از مدل ها که پیشنهاد میکنم دیدن عکس ها را حداقل از دست ندید !


 

 







آیا فکر می کنید بهترین مدلهای دنیا زنان هستند؟ سخت در اشتباه هستید ، بهتر است بدانید مردان مدل زیبا و جذابی نیز در صنعت مد مشغول هبه فعالیت هستند که در زمینه جذابیت و شهرت چیزی از زنان این عرصه کم ندارند.


موسی کوپر: متولد ۲۶ فوریه سال ۱۹۷۸ است . مهمترین دلیل شهرتش رقص بسیار زیبای اوست. سالهاست ازدواج کرده است.




جیا بکانی: متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۹ است . او یکی از مدلهای کمپانی شانل است و از چهره های برجسته دنیای مد است .






شین او پری: او متولد ۵ جولای ۱۹۸۹ سات . برای کمپانی کالوین کلین کار میکند . مهمترین ویژگی او موهای زیبا و ابریشمین وی است . او سابقا نامزد یک مدل رومانیایی به اسم دایانا مولدوان بود.



تایسون بکفورد: متولد ۱۹ دسامبر سال ۱۹۷۰ است . به نقل از مجله ” پی پل” او یکی از ۵۰ چهره جذاب دنیاست. او با مدل اتریشی شانیا شایاک نامزد است.





آندرس: متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۸

وین فدرلین: متولد ۲۱ مارچ ۱۹۷۸ است و مدت دوسال همسر بریتنی اسپیرز معروف بود. او اکنون با والیبالیست معروف ویکتوریا پرینس ازدواج کرده است.





دوقلوهای کارلسون: متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۷۸ . آنها برای کمپانی فیچ کار میکنندو مهمترین ویژگی آنها اندام ورزیده شان است.


نظرات 2 + ارسال نظر
مهری یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:09

دو قلو ها مهشرن

یس

نگین یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 19:31

بنظرمن همشون زشتن اصلا جذاب نیستن واستایل خوبی هم ندارن واقعا اسم اینارو گذاشتن مدل ومانکن؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟واقعا قیافشون خیلی معمولی هس ودرحدی نیس که بخوایم بهشون مدل بگیم چه برسه به خوشگل ترین مدلهای جهان.ولی ممنونم ازسایتتون که مدل های زشت رو بهمون معرفی کردین.مممنون.بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد