نکاتی برای خانم ها و آقایان برای لذت بردن از روابط جنسی ...


بعضی از خانم ها فکر میکنن همین که خودشون را برای رابطه جنسی در اختیار همسرشون قرار دادن خیلی شاهکار کردن و حتی از رابطه جنسی به عنوان یک سلاح برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده میکنن و مثلا میگن امروز که با هم رابطه داشتیم فردا تو باید برام فلان کار را انجام بدی !! من با این دسته از خانم ها کلا هیچ حرفی ندارم .


امروز دو تا مطلب آماده کردم, یکی در مورد تفکرات اشتباه خانم ها در حین رابطه جنسی و یکی هم 10 مورد از کارهایی که باید در حین رابطه جنسی انجام بدید و نمیدید. البته از اونجایی که بعضی از مردهای ... هم به این وبلاگ سر میزنن 10 مورد هم برای مردها گذاشتم.


همیشه کرامت زن در این بوده که مردها پا پیش بزارن و شروع کننده رابطه جنسی باشن اما بد نیست اگر 10 بار همسرتون رابطه جنسی را شروع کرد یک بار هم شما شروع کننده باشید. حالا خودمونیم همیشه کهمردها دچار شهوت رابطه جنسی نمیشن, میشن؟ این حق شماست که وقتی دچار شهوت شدین از همسرتون درخواست رابطه جنسی کنین! لازم نیست که حتما بهش بگید (نباید بگید!) که نیاز دارید اما میتونین مثلا موقع تماشای یک فیلم برید کنارش بنشینید ، دستتون را بندازید دور گردنش یا سرتونو بزارید روی سینه ش و بقیشو دیگه خودتون بلدید ... و مطمئن باشید نه تنها مردها از این کار بدشون نمیاد بلکه خیلی هم خوششون میاد (خیلی هم دلشون بخواد).


یک مورد دیگه هم که باید توجه بشه لباس زیر هست. فکر نکنید اگر کاملا برهنه بشید شوهرتون را تحت تاثیر قرار میدید. مرحوم استیو جابز (!!) اعتقاد داشت که همه چیز را نباید ارائه کرد و ایده سیب گاز زده اش هم همین بود که یعنی اپل همه چیز را نمیده و حداقل به اندازه یک گاز برای خودش نگه میداره! شما هم نباید همه دارو ندار خودتون را رو بکنید و بهتر اینه که لباس های زیر خیلی زیبا بپوشید و فقط قسمت هایی از نقاط حساس را که برای مرد خیلی حساسه نمایان کنید و تا آخرین لحظه اجازه درآوردن اونها را ندید (بگذارید تو کفش بمونن) و ضعیف نباشید.


در آخر هم میخوام بگم که رابطه جنسی یعنی لذت طرفین ...

 



 









رفتار بسیاری از خانمها در زمینه روابط زناشوی باعث دلزدگی و یکنواختی رابطه جنسی میشود. در این مطلب برخی از اشتباهات رایج خانمها در رابطه جنسی با همسرشان به اختصار بیان شده است. اگر نمی‌خواهید زندگی زناشویی خود را کسل کننده پیش ببرید، خواندن این نوشتار کوتاه را از دست ندهید.





شروع رابطه جنسی
بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند. خانم ها نباید حالت تهاجمی و پرخاشگرانه داشته باشند. احساس شکست و نگرانی درشروع  رابطه جنسی  می تواند از جمله مشکلات عمده خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی باشد . این تصور ممکن است باعث شود که رابطه جنسی آنها دچار عدم تعادل شده باشد. عموما مردها دوست دارند به همان اندازه که آنها زن ها را در رابطه جنسی تحت تاثیر قرار می دهند، خودشان هم تحت تاثیر قرار بگیرند. تکیه بر ایده ها و عقاید سنتی در هنگام برقراری رابطه جنسی و نقش های جنسیتی می تواند رضایت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.علاقه مندی خود به شروع رابطه جنسی وهم چنین احساس خود را از برقراری رابطه جنسی با همسر خود در میان بگذارید تا احساس رضایت خاطری در طرفین ایجاد شود.

چگونه به نظر رسیدن در زمان رابطه جنسی
فکر کردن به این که در حین رابطه جنسی چگونه ممکن است به نظر برسید، شما را از لذت رابطه جنسی به دور می کند و ممکن است در رسیدن به ارگاسم هم مشکل ایجاد کند. هیچ گاه به چاقی و نوع آرایش خود در زمان رابطه جنسی فکر نکنید. شما باید به خود اجازه بدهید که به ارگاسم برسید.

نوع تفکر در روابط جنسی
باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار بگذارید، برای بسیاری از مردان رابطه جنسی مسئله ای بسیار مهم است و نباید با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشت. تحقیقات مختلف بیان می کنند که صمیمیت در رابطه جنسی در چارچوب رابطه زناشویی منسجم ایجاد می شود.

اعتقاد به داشتن رابطه جنسی
بسیاری از پسران در زمان نوجوانی تمایل زیادی به داشتن رابطه جنسی دارند، اما این در مورد مردان صادق نیست. فشارهای روزمره زندگی، کار و خانواده باعث عدم برانگیختگی جنسی مردان می شود. وقتی مردی به زنی بگوید که در حال حاضر تمایل جنسی ندارد این امر می تواند منجر به شوک بزرگی در زن شود و در نهایت  باعث ایجاد این تصور شود که همسرش او را دوست ندارد. در حقیقت این امر نشان دهنده این است که مرد در آن لحظه تمایل به داشتن رابطه جنسی ندارد و این به معنای عدم علاقه او به همسرش نیست. با همسرتان به طور واضح درباره روابط جنسی صحبت کنید، به او بگویید چه چیزهایی در رابطه باعث به آرامش رسیدن شما می شود.

از پیشنهاد همسرتان برای رابطه ناراحت نشوید
پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با پیشنهاد جدیدی بخواهند یکدیگر را خوشحال کنند. اگر همسر شما پیشنهاد جدیدی برای رابطه جنسی می دهد به این معنا نیست که او از رابطه جنسی فعلی ناراضی است.








-------------------------------------------------









خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله روابط جنسی آقایان را از بین میبرد؟ خیلی چیزها! البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگری صدق نکند.در این مقاله فهرستی 10 موردی از مهمترین حرکات و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.

- زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

- زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند (واکنش نمی دهند). 
کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها هستند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها را به دست مردشان می سپارند. سنت قدیم این نوع رابطه را می پسندید اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند همسرانشان نسبت به آنها واکنش داشته باشند. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

-زنهایی که به خودشان نمی رسند.
این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است.بسیاری از زنها بعد از ازدواج چندان به  ظاهر خودشان اهمیت نمی دهند. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش قرار دهم؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را رها کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان ندارند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

- زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.
باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این مسئله همسر شما را نیز تحریک میکند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند. کمی اعتماد به نفس داشته باشید.

-زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی غیر عادلانه است.

- زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.
این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.

-زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند.
مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

-زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند.
مطمئنا صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها نمی تواند باعث تحریک همسرتان در تختخواب شود. اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.

- زنهایی که تظاهر می کنند.
مطمئنا هر زنی دست کم یک بار این کار را انجام داده است. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم. اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید. خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

-زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند.
این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند  که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند.

همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند. در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.





اینک نوبت خانمهاست . بهتر است با خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند نیز آشنا شوید.اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید.

-تعیین زمان از پیش تعیین شده : اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.

-صمیمت فقط در رختخواب : فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.

-یکنواختی در رابطه : تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.

-عجله برای اصل مطلب : یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند.

-بهداشت ضعیف : زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.

-سست نباشید: یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.

-خشونت بیش از حد: خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.




نظرات 1 + ارسال نظر
وسوسه چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 10:59 http://http://temptation.blogfa.com/

چــــه بسیــــار بـــودند آنهــــایی کــــه رفتـــه انــد...و فــراموش گشتــــه اند

ولـــی ، یـــک نفـــــر هســـت کــــه...رفــــته است ... و هنـــــوز هم در تمام تاریخ...

نــالـــه در ســـــر دارند ...همـــــه عــــالـــمیــان...

ای اهــــل حــــــــرم...میـــــــــر و علـــــمدار...نیـــــــامد ... نیـــــــامد...




تاسوعای حسینی تسلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد